ماجرای تکراری بازگشایی جزیره استخر لاهیجان | مردم جشن بازگشایی استخر در دوران کاظمی را باور کنند یا تبلیغات رضا زنده دل ؟
ماجرای تکراری بازگشایی جزیره استخر لاهیجان | مردم جشن بازگشایی استخر در دوران کاظمی را باور کنند یا تبلیغات رضا زنده دل ؟

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، اسفند ماه سال ۱۳۹۷ بود که با اعلام رسمی شهرداری لاهیجان مبنی بر آزادسازی جزیره ی استخر این شهرستان ، جشن بازگشایی جزیره را با دعوت آحاد مردم و مسئولین شهرستانی و استانی برگزار نمود در حالیکه مدتی پس از آن مجددا درب جزیره به روی مردم بسته شد شورای […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، اسفند ماه سال ۱۳۹۷ بود که با اعلام رسمی شهرداری لاهیجان مبنی بر آزادسازی جزیره ی استخر این شهرستان ، جشن بازگشایی جزیره را با دعوت آحاد مردم و مسئولین شهرستانی و استانی برگزار نمود در حالیکه مدتی پس از آن مجددا درب جزیره به روی مردم بسته شد

شورای دوره ی پنجم در گزارشات عملکردی خود ، آزادسازی جزیره را در کارنامه ی ۴ ساله اش ثبت نمود در حالیکه بر اساس پیگیری های گیل و دیلم مالکین هنوز به توافق نهایی با شهرداری لاهیجان نرسیده اند .

این در حالیست که تبلیغات متعدد شورای دوره ی ششم و رضا زنده دل شهردار جوان و تازه از راه رسیده این سوال را در اذهان عمومی بوجود آورده که اگر جزیره سال ۱۳۹۷ بازگشایی شده بود چگونه می شود که بسته شده و در این دوره مجددا بازگشایی شود ؟

و اگر درب جزیره کماکان بسته بود چگونه می شود در مکانی که هنوز هم مورد اختلاف حقوقی است جشن بازگشایی برگزار شود ؟

و اگر می شد که با یک حکم قاطع از سوی مدعی العموم در شهرستان ، درب های این جزیره ی زیبا به روی مردم گشاده شود چرا در طول ۱۷ سال گذشته این اقدام صورت نپذیرفت ؟

آیا زنده دل و همه ی اعضاء شورای شهر همسو با او بازگشایی همیشگی درب های این جزیره به روی مردم لاهیجان را تضمین خواهند داد یا صرفا به یک پروپاگاندای وسیع رسانه ای بسنده خواهند نمود ؟

شاید لازم باشد شهردار لاهیجان در اسرع وقت با برگزاری یک نشست خبری با اصحاب رسانه به ابهامات پیرامون این روایت تمام ناشدنی پاسخ دهد .

رسانه ی لاهیج دیلم به زودی پرده از ابعاد پیدا و پنهان این پرونده برخواهد داشت