متخلفان بی توجه به محدودیت تردد شبانه درگیلان اعمال قانون می شوند
متخلفان بی توجه به محدودیت تردد شبانه درگیلان اعمال قانون می شوند

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونا در محدودیت تردد شبانه ازساعت ۲۱ تا ۴ بامداد گفت: متخلفان بی توجه به این محدودیت ترددی به شدت اعمال قانون می شوند. به گزارش لاهیج دیلم ،سردار عزیز الله ملکی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: برای اجرای این محدودیتها دوربین های کنترلی از ابتدای مبادی […]

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونا در محدودیت تردد شبانه ازساعت ۲۱ تا ۴ بامداد گفت: متخلفان بی توجه به این محدودیت ترددی به شدت اعمال قانون می شوند.

به گزارش لاهیج دیلم ،سردار عزیز الله ملکی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: برای اجرای این محدودیتها دوربین های کنترلی از ابتدای مبادی ورودی فعال هستند و همان جا پلاک های غیر بومی اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه کسی که در گیلان حضور و سکونت دارد عموما دارای پلاک گیلان هستند، تصریح کرد: در ابن مبان افراد غبر بومی که در گیلان سکونت دارند می توانند با ارائه مدارک و اخذ مجوز از فرمانداری ها در شهر محل سکونت شان تردد داشته باشند و پلیس با آنها همکاری لازم را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه ساعات کاری عده ای از پرسنل بخش ها و دستگاه های مختلف بعد از ساعت ۲۱ شب است، اظهار کرد: ما به تمامی ادارات ابلاغ کردیم که اسامی این گروه پرسنل خود و پلاک خودروهای شان  را به پلیس راهور اعلام شده و در صورت ثبت دوربین و اعمال قانون، جریمه آنها حذف خواهد شد.

سردار ملکی درباره صنوف و تکرار تخلف آنها در بی توجهی به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا در این ایام گفت: در صورت اصرار واحد صنفی به عدم رعایت  محدودیت و عدم همراهی و همکاری لازم، حتما واحد توسط نیروهای پلیس پلمب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و خانواده شان دستور العمل ها و محدودیت های دو هفته ای ستاد کرونا را با حساسیت  رعایت کنند.

طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل شیوع کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا شده است. این طرح قرار است فعلا به مدت دو هفته اجرایی گردد و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید یا لغو گردد.