مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان: مراسم تقدیر از اصحاب رسانه گیلان در نیمه دوم محرم برگزار می‌شود
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان: مراسم تقدیر از اصحاب رسانه گیلان در نیمه دوم محرم برگزار می‌شود

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان، با توجه به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در نیمه دوم ماه محرم برگزار می‌شود. به گزارش لاهیج دیلم ، میلاد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اشاره به فرا رسیدن ۱۷ مرداد و […]

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان، با توجه به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در نیمه دوم ماه محرم برگزار می‌شود.

به گزارش لاهیج دیلم ، میلاد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اشاره به فرا رسیدن ۱۷ مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی مصادف شده و این تقارن، فرصت مناسبی است تا ابعاد نهضت حسینی از منظر رسانه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رفتار حضرت اباعبدالله(ع) روایت رسانه‌ای به عظمت تاریخ است، گفت: واقعه عاشورا و روشنگری حضرت زینب(س) یکی از تاثیرگزارترین جنبش رسانه‌ای جهان اسلام محسوب می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان، خبرنگاری را شغل حساس و حرکت در میدان پر از مین و خطر توصیف کرد و افزود: خبرنگاران، خطرات را به جان می‌خرند تا نقش خود را در شفافیت، فسادستیزی، پاسخگویی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جوامع به طور شایسته ایفا کنند.

ابراهیمی، فعالیت بیش از ۴۰۰ رسانه در استان گیلان را نشان دهنده تاثیرگزاری رسانه در این استان دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه در استان گیلان نقش مهمی در حل بسیاری از بحران‌ها داشته و در ایام کرونا هم وظیفه ذاتی خود را به بهترین نحو انجام داده و باعث افزایش امید در جامعه شدند.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان همواره در صدد حل مشکل و دغدغه خبرنگاران در استان است، تصریح کرد: طی یک سال گذشته اقدامات مناسبی در خصوص ساماندهی و بحث آموزش در بین اصحاب رسانه صورت گرفته است.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در نیمه دوم ماه محرم خبر داد و افزود: به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی این قشر فرهیخته، مراسمی درشان نام خبرنگار برای اصحاب رسانه استان با همکاری استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه خانه مطبوعات همواره خود را حامی اصحاب رسانه در استان گیلان می‌داند، گفت: در این خصوص جلسات متعددی با استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای ذیربط برگزار شده است