مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان: بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی از کربلا بازگشتند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان: بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی از کربلا بازگشتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی با ناوگان مسافربری از کربلای معلی به گیلان بازگشتند. به گزارش لاهیج دیلم ،محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه از ۲۴ مهر تاکنون بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی با ۳۲۵ دستگاه اتوبوس از […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی با ناوگان مسافربری از کربلای معلی به گیلان بازگشتند.

به گزارش لاهیج دیلم ،محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه از ۲۴ مهر تاکنون بیش از ۱۰ هزار زائر گیلانی با ۳۲۵ دستگاه اتوبوس از مرز مهران به گیلان بازگشتند اظهار کرد: بیش از ۱۹ هزار زائر گیلانی امسال با ناوگان مسافری به مرز مهران رفتند.

نازک کار زمان بازگشت زئران با ناوگان مسافربری گیلان را تا ۲۹ مهر اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود حدود ۲۰ هزار زائر با اتوبوس به گیلان بازگردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل مسافری گیلان با ۱۸۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زئران گیلانی از مرز مهران خدمات رسانی می‌کنند.

نازک کارخاطر نشان کرد: افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها در اربعین حسینی ممنوع است و زوار براساس نرخ پارسال می‌توانند بلیت تهیه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: کرایه هر نفر در اتوبوس‌های ۲۵ نفره ویژه ۲۲۵ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۱۸۵ هزار تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۱۲۸ هزار تومان است.

وی گفت: امکان پیش فروش بلیت برای سفر به دیگر مناطق کشور در زمان بازگشت زوار اربعین وجود ندارد.

امسال حدود ۵۲ هزار گیلانی در پیاده روی اربعین شرکت کردند