مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد : افزایش ۱۱ درصدی ورود به گیلان در طرح نوروزی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد : افزایش ۱۱ درصدی ورود به گیلان در طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۸۵ وسیله نقلیه به استان و خروج یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه از استان طی ۱۶ روز گذشته خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی با اشاره به آخرین آمار […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۸۵ وسیله نقلیه به استان و خروج یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه از استان طی ۱۶ روز گذشته خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی با اشاره به آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲، همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد دو میلیون و ۶۸۶ هزار و ۶۴ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۸۵ وسیله نقلیه به استان و خروج یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه از استان خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۱ درصدی در ورود به استان و ۱۲ درصدی در خروج از استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۷۰۸ هزار و ۴۸۰ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با ۴۴۴ هزار و ۵۸۹ وسیله نقلیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۴۸۱ هزار و ۷۱۲ وسیله نقلیه بوده است.

نیک فهم، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۸۰۲ وسیله نقلیه در ساعت دانست و گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز جمعه، ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ با متوسط تردد ۹۴۷ وسیله نقلیه در ساعت است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور امامزاده هاشم – سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه است