مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: برف‌روبی ۳۹۵۰ کیلومتر از محورهای برف‌گیر گیلان/استقرار ۱۳۰ راهدار در محورهای کوهستانی
مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: برف‌روبی ۳۹۵۰ کیلومتر از محورهای برف‌گیر گیلان/استقرار ۱۳۰ راهدار در محورهای کوهستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: براساس آمارها از اواخر آبان ماه تاکنون ۳۹۵۰ کیلومتر باند برف‌روبی شده و ۱۳۰ راهدار با ۸۳ دستگاه در محورهای برف‌گیر و کوهستانی رودبار، املش، سیاهکل، رضوانشهر و آستارا درگیر بودند. به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی صبح امروز در رزمایش طرح زمستانی که در ستاد […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: براساس آمارها از اواخر آبان ماه تاکنون ۳۹۵۰ کیلومتر باند برف‌روبی شده و ۱۳۰ راهدار با ۸۳ دستگاه در محورهای برف‌گیر و کوهستانی رودبار، املش، سیاهکل، رضوانشهر و آستارا درگیر بودند.

به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی صبح امروز در رزمایش طرح زمستانی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: راهداری زمستانی همه ساله در محورهای استان انجام می‌شود امسال هم با توجه به شروع فصل سرما و نخستین بارش برف، از اواخر آبان ماه راهداری و برفروبی در محورهای کوهستانی شروع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: براساس آمارها از اواخر آبان ماه تاکنون ۳۹۵۰ کیلومتر باند برف‌روبی شده و ۱۳۰ راهدار با ۸۳ دستگاه در محورهای برف‌گیر و کوهستانی رودبار، املش، سیاهکل، رضوانشهر و آستارا درگیر بودند.

وی گفت: ۵۴۵ نفر راهدار در قالب اکیپ‌های مختلف، با ۳۵۱ انواع ماشین‌آلات در طرح زمستانی امسال در خدمت مردم هستند. با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جلسات مشترک با پلیس راه استان امیدواریم خدمات در محورهای استان به نحوی باشد که بتوانیم بهترین خدمات را به کاربران جاده‌ای ارائه دهیم تا مردم بدون هیچ مشکلی تردد کنند.

مرادی با تاکید بر اینکه در فصل زمستان مردم قبل از سفر باید از وضعیت راه‌ها مطلع شوند، بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به صورت تمام وقت در خدمت همه هم میهنان و کاربران جاده‌ای قراردارد تا قبل از حرکت، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و حتی امکان گزارش مشکلات جاده‌ای از طریق این سامانه میسر است.