مدیرکل صمت گیلان خبر داد: راه اندازی ۱۵ واحد صنعتی گیلان در هفته دولت
مدیرکل صمت گیلان خبر داد: راه اندازی ۱۵ واحد صنعتی گیلان در هفته دولت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۱۵ واحد صنعتی در استان گیلان راه اندازی خواهد شد. به گزارش لاهیج دیلم ،تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران از تکمیل و راه اندازی برخی از طرح های صنعتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ واحد صنعتی جدید و طرح توسعه به […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۱۵ واحد صنعتی در استان گیلان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران از تکمیل و راه اندازی برخی از طرح های صنعتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ واحد صنعتی جدید و طرح توسعه به مناسبت هفته دولت افتتاح و راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۸۰۹ میلیارد تومان در دو بخش ارزی و ریالی به مرحله تولید رسیده اند.

پورحیدری میزان اشتغال ایجاد شده مستقیم در این واحدها را بیش از ۳۹۲ نفر برشمرد و تشریح کرد: عمده تولیدات این واحدهای صنعتی در حوزه صنایع دارویی، شیمیایی، صنایع غذایی، فلزی و تزیینات خودرویی است.

مدیرکل صمت گیلان همچنین از برپایی نمایشگاه ارائه خدمات و عملکرد دولت سیزدهم در حوزه تولید و تجارت گیلان در مرکز شهر رشت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بخشی از عملکرد یکساله این اداره کل در حوزه های مختلف و میزان حمایت از بخش کسب و کار در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

پورحیدری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۶۲ واحد صنعتی جدید و طرح توسعه با اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر در بخش صنعت شروع به فعالیت کرده اند