مدیرکل صمت گیلان: ۱۹۵ واحد صنعتی جدید در گیلان ایجاد شده است
مدیرکل صمت گیلان: ۱۹۵ واحد صنعتی جدید در گیلان ایجاد شده است

مدیرکل صمت گیلان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تعداد ۱۹۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۶۹۱ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۹۱ نفر به بهره برداری رسیده اند. به گزارش لاهیج دیلم ، تیمور پورحیدری در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی که با حضور علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، […]

مدیرکل صمت گیلان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تعداد ۱۹۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۶۹۱ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۹۱ نفر به بهره برداری رسیده اند.

به گزارش لاهیج دیلم ، تیمور پورحیدری در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی که با حضور علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری و اسدالله عباسی، استاندار گیلان در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید، گفت: ۱۵ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال حدود ۴۰۰ نفر به صورت همزمان در کل استان گیلان به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

وی گفت: این واحد تولید کننده انواع کیسه پروپیلن با سرمایه گذاری حدود ۱۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۲ نفر با ظرفیت تولید ۲۴ هزار تن در سال رسما وارد چرخه تولید شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تعداد ۱۹۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۶۹۱ میلیارد تومان و اشتغال ۲۱۹۱ نفر به بهره برداری رسیده اند که این روند توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال با هدف توسعه اقتصادی گیلان استمرار خواهد داشت