مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان مطرح کرد؛ عملکرد مطلوب صنعت برق تابستان امسال در گیلان
مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان مطرح کرد؛ عملکرد مطلوب صنعت برق تابستان امسال در گیلان

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب صنعت برق تابستان امسال در این استان گفت: با برنامه ریزی دقیق و منظم بیش از دو سوم تابستان را بدون مشکل طی کرده ایم. به گزارش لاهیج دیلم ، بهمن داراب زاده صبح دوشنبه در بازدید از پست جدیدالاحداث لیسار گفت: احداث این پروژه با […]

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب صنعت برق تابستان امسال در این استان گفت: با برنامه ریزی دقیق و منظم بیش از دو سوم تابستان را بدون مشکل طی کرده ایم.

به گزارش لاهیج دیلم ، بهمن داراب زاده صبح دوشنبه در بازدید از پست جدیدالاحداث لیسار گفت: احداث این پروژه با تلاش و همت مثال زدنی خاصی انجام شد و با کار جهادی این پروژه در سریع‌ترین زمان و در مدت ۴ ماه احداث و اکنون آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه با مشارکت، همدلی و کار گروهی اجرای پروژه‌ها سریع‌تر انجام می‌شود که مصداق عینی آن را در پروژه پست لیسار شاهد بودیم، افزود: این پست با اعتباری ۲۶۰ میلیارد ریال اجرا و برای سه نفر به صورت دائم و برای ۲۵ نفر به صورت موقت اشتغال ایجاد شد.

داراب زاده گفت: با برنامه ریزی های دقیق و منظم بیش از دو سوم از فصل تابستان را با موفقیت سپری کردیم و صنعت برق تابستان امسال روسفید شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: اگر چه باید پروژه‌ها در اسرع وقت اجرا شوند، اما ایمنی کامل باید در پروژه‌ها رعایت شود. چرا که بالاترین سرمایه سازمان‌ها و ادارات منابع انسانی است که در حفظ و حراست از آن باید با تمام وجود تلاش کنیم