مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مطرح کرد؛ تشکیل کارگروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مطرح کرد؛ تشکیل کارگروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی سینماهای استان، گفت: کار گروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان تشکیل شده است. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، رضا ثقتی شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در گیلان با اشاره به عدم اکران فیلم‌های جشنواره فجر طی سال‌های گذشته در سطح […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی سینماهای استان، گفت: کار گروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، رضا ثقتی شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در گیلان با اشاره به عدم اکران فیلم‌های جشنواره فجر طی سال‌های گذشته در سطح استان گفت: از سال ۹۱، مجوز برگزاری همزمان جشنواره فجر در گیلان آغاز شد و جز اولین استان‌هایی بودیم که در برگزاری این رویداد فرهنگی موفق بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اکثر فیلم‌های جشنواره فجر امسال به طور همزمان در استان اکران شده است افزود: نرخ بلیط‌ها نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشت.

وی با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی پذیرش فیلم‌ها در طول جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی در این ایام به خوبی رعایت شد و مردم در فضای خوبی فیلم‌ها را تماشا کردند.

ثقتی ادامه داد: در طول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، ۴۸ سانس فیلم اکران شد و هفت هزار و ۶۰۰ نفر از مردم گیلان به تماشای فیلم‌ها نشستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: روزگاری فعال‌ترین سالن‌های سینما و تئاتر در رشت وجود داشت اما حال و روز فعلی سینماهای استان گیلان خوب نیست.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه جهت بازگشایی و پیگیری مشکلات سالن‌های تعطیل سینما در گیلان گفت: از مسئولان استان درخواست داریم برای بهبود وضعیت سالن‌های سینما با این اداره کل نهایت همکاری را داشته باشند