مراسم روز خبرنگار به نشست خبری تبدیل نشود
مراسم روز خبرنگار به نشست خبری تبدیل نشود

سرپرست استانداری گیلان با قدردانی از تلاش های اهالی رسانه، گفت که بهتر است مراسم روز خبرنگار به نشست خبری تبدیل نشود. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ، ارسلان زارع در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان […]

سرپرست استانداری گیلان با قدردانی از تلاش های اهالی رسانه، گفت که بهتر است مراسم روز خبرنگار به نشست خبری تبدیل نشود.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ، ارسلان زارع در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گیلان  با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از ابتدای شکل‌گیری بر ایجاد زمینه‌های رصد و پایش سیاسی و مدیریتی دولت توسط رسانه ها اهتمام ویژه داشته ، گفت: رسانه عنصر آگاهی بخش جامعه و از ارکان مهم در نظام مردمسالار ایران اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آگاهی و معرفت شکل گرفته و بر این اساس قانون اساسی‌ و قوانین مدنی نیز برای آگاهی بخشی‌های عمومی تدوین شده و جایگاه رفیعی نسبت به آن قائل است.

زارع خاطرنشان کرد: مدیران، روز خبرنگار را نباید الزاماً به عنوان فرصتی برای ارائه دستاوردها و عملکرد خودشان بدانند بلکه از ظرفیت مناسبت‌های برجسته دیگر همچون هفته دولت و دهه فجر در این خصوص استفاده کنند.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه بهتر است مراسم روز خبرنگار به نشست خبری تبدیل نشود، اظهار داشت: روز خبرنگار فرصت مناسبی در جهت تقدیر از تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی جامعه است.

به گزارش لاهیج دیلم ،طبق اعلام مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اولویت تجلیل از اعضای خانه مطبوعات استان ، امسال از حدود ۵۰۰ خبرنگار رسانه‌های مجازی و مکتوب گیلان تجلیل می‌شود. خانه مطبوعات گیلان هم اکنون حدود ۲۳۰ نفر عضو ثبت نامی در سامانه دارد که برخی نیز ثبت نام اولیه را انجام داده و منتظر تایید نهایی مدیران مسئول خود هستند