مسافران از چادر زدن در مسیر و حاشیه رودخانه‌های گیلان پرهیز کنند
مسافران از چادر زدن در مسیر و حاشیه رودخانه‌های گیلان پرهیز کنند

رئیس دفتر بررسی گردشگری گیلان گفت: به علت شرایط آب و هوایی متغیر این استان، مسافران به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها چادر نزنند. به گزارش لاهیج دیلم ، روزبه آلیانی گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان با ورود سامانه بارشی به استان، احتمال آبگرفتگی منطقه‌ای، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن […]

رئیس دفتر بررسی گردشگری گیلان گفت: به علت شرایط آب و هوایی متغیر این استان، مسافران به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها چادر نزنند.

به گزارش لاهیج دیلم ، روزبه آلیانی گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان با ورود سامانه بارشی به استان، احتمال آبگرفتگی منطقه‌ای، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها و رانش و لغزش زمین در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای استان وجود دارد.

او از گردشگران، راهنمایان گردشگری، کوهنوردان و سایر فعالان گردشگری خواست طی روز‌های آتی جهت حفظ سلامت خود و همراهان از ورود به این مناطق پرهیز کنند.

رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان هشدار داد: مسافران آمادگی تغییرات ناگهانی هوا، وزش باد شدید و رگبار‌های پراکنده را داشته باشند.

آلیانی تصریح کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی متغیر، احتمال بالا آمدن آب زیاد است، بنابراین گردشگران به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها کمپ نزنند