معاون استاندار گیلان: روزانه ۱۷۰ هزار ماسک در گیلان تولید می شود
معاون استاندار گیلان: روزانه ۱۷۰ هزار ماسک در گیلان تولید می شود

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اقدامات انجام شده با تبدیل تولید تعدادی از واحدهای صنعتی تولید ماسک استان از حدود ۲ هزار  عدد در روز به روزانه ۱۷۰ هزار ماسک رسیده است. به گزارش لاهیج دیلم ، محمود قاسم نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان  در رشت اظهار داشت: اقدامات خوبی در […]

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اقدامات انجام شده با تبدیل تولید تعدادی از واحدهای صنعتی تولید ماسک استان از حدود ۲ هزار  عدد در روز به روزانه ۱۷۰ هزار ماسک رسیده است.

به گزارش لاهیج دیلم ، محمود قاسم نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان  در رشت اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شده که باید با عملکرد مقایسه ای و از طریق فضای مجازی و رسانه ای و تبلیغی توسط دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی دقیق برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم محرم و افتتاح پروژه های هفته دولت تاکید و تصریح کرد: مصوبات ستاد کرونا باید به طور دقیق در همه بخش ها رعایت شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کنترل و مدیریت مقابله با بیماری کرونا در استان اظهار داشت: در هفته اول شیوع بیماری کرونا امکانات کافی در استان وجود نداشت و کمیته های مختلف در این ارتباط تشکیل و بلافاصله برای تامین اقلام مورد نیاز با مکاتبات با  رئیس جمهوری و مقامات ارشد کشوری اقدام شد .

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: همچنین در همان ماه نخستین ۴۵ تن تولید ماده ضدعفونی کننده در استان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: ورود و کمک گروه ها و بخش های مختلف و تامین امکانات مورد نیاز و تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار و آماده سازی دو بیمارستان  لنگرود و تالش و همزمان اجرای طرح غربالگری در استان و اجرای محدودیت های تردد، موجب کاهش این بیماری شد .

قاسم نژاد همچنین کمک های مومنانه و مواسات و همدلی و ورود دو تیپ ارتش برای ضدعفونی کردن شرق و غرب استان را از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در استان عنوان کرد.

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اظهار داشت: متاسفانه پس از رفع محدودیت ها افزایشی در تعداد مبتلایان در کرونا دوباره داشتیم و  در حال حاضر در شرایط ثابت قرار داریم که نیاز است همچون اوایل اسفند برای جلوگیری از  افزایش شیوع این بیماری پروتکل های بهداشتی بویژه  حفاظت شخصی  ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

 دوم شهریورماه مصادف با آغاز هفته دولت است.