ممانعت از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در گیلان
ممانعت از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از ممانعت از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در این استان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز در ۲ روز پایانی هفته گذشته گفت: ۱۱ دستگاه […]

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از ممانعت از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در این استان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز در ۲ روز پایانی هفته گذشته گفت: ۱۱ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن توقیف و از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز نیز جلوگیری شد.

سرهنگ حسن‌پور افزود: با افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می‌کردند و همچنین ساماندهی گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی گفت: ۱۱ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان همچنین از اعمال قانون ۱۴۳ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان دو هزار و ۱۰۳ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۶ نفر در این طرح خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز را از فعالیت‌های دیگر مجموعه انتظامی برای ساماندهی آن‌ها اعلام کرد و گفت: در ۲ روز پایانی هفته گذشته از تردد ۲۸ گروه گردشگری در قالب ۳ دستگاه اتوبوس، ۲۱ دستگاه مینی‌بوس شامل ۹۵۲ نفر و ۳ گروه دوچرخه سواری فاقد مجوز شامل ۲۱ نفر در استان جلوگیری شد