نماینده ولی فقیه در استان گیلان مطرح کرد؛ نمایندگان رای مردم را افتخار بدانند
نماینده ولی فقیه در استان گیلان مطرح کرد؛ نمایندگان رای مردم را افتخار بدانند

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان گفت: نمایندگان نعمت رای مردم را برای خود افتخار بدانند و شاکر خدا باشند. به گزارش لاهیج دیلم، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با منتخبان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان را فرزندان انقلاب و مواکب حسینی خواند و گفت: ورود در عرصه […]

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان گفت: نمایندگان نعمت رای مردم را برای خود افتخار بدانند و شاکر خدا باشند.

به گزارش لاهیج دیلم، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با منتخبان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان را فرزندان انقلاب و مواکب حسینی خواند و گفت: ورود در عرصه مجلس موقعیت‌های جدیدی را برای خدمتگذاری برای نمایندگان فراهم کرده است و منتخبان  دوره یازدهم باید شکرگزار خدا باشند ونعمت رای مردم را برای خود افتخار بدانند ودر راه رضای خدا گام بردارند .

او افزود: منتخبان دوره یازدهم باید قانون اساسی که محصول اندیشه شهید بهشتی و آیت الله حائری است هرماه مطالعه کنند وپیش  از سخنرانی با چند اندیشمند سیاسی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مشاوره داشته باشند و متاسفانه افرادی در دور‌ه های قبل در مجلس سخنرانی می‌کردند که حرف‌های آن‌ها مغایر قانون بود .

امام جمعه رشت  با بیان اینکه ،نمایندگان نباید به خاطر داشتن خط سیاسی همدیگر را موردخطاب قراردهند، افزود: داشتن خط سیاسی که به نظام و انقلاب و ارزش‌های آن لطمه نزند اشکال ندارد.

آیت الله رسول فلاحتی گفت : نظارت‌ها باید دقیق باشد و در کنار نظارت باید با اندیشه  به بحران‌ها فکر کنیم و اندیشمندانه ورود کنیم متاسفانه در چند سال اخیر  نظارت در کشور دقیق نبوده  است .

نماینده، ولی فقیه در گیلان افزود :نمایندگان باید به تمام منطقه استان تعصب داشته باشند وبه آن دلسوز باشند و به شهر ستان و منطقه خاصی فکر نکنند.

آیت الله فلاحتی گفت : نظارت در زمینه اقتصاد و فرهنگ دقیق نبوده است و سبب بروز مشکلات در جامعه شده است ودر اقتصاد و فرهنگ  باید برنامه ریزی کنیم .

او در ادامه به وضعیت بهداشت و درمان استان اشاره کرد و افزود: با توجه به تراکم جمعیتی در استان از لحاظ بیمارستانی  در رده آخر کشور هستیم و بیمارستان‌های این استان قدمت صد ساله دارند .

نماینده، ولی فقیه در گیلان  با بیان اینکه ، نمایندگان باید دو بال مشاور دولت و نماینده رهبری در گیلان باشند ،گفت :نمایندگان نباید مدیر عزل و نصب کنند، بلکه باید دلسوزانه  در انتصاب مدیران نظارت داشته باشند .

آیت الله  فلاحتی افزود: منتخبان مجلس به همه افراد جامعه توجه داشته باشند نه فقط به کسانی که  به آنها رای داده اند .

او گفت : امروز دین خدا مورد هجمه همه جانبه در سطح جهان قرار گرفته است و بزرگترین خیانتی که قدرت‌های جهان امروز مرتکب آن شده اند مبارزه با دین خدا است که عربستان در راس آنها قرار دارد.

امام جمعه رشت تصریح کرد:  مردم کشور باید قدر دان نعمت انقلاب باشند و  شکر این نعمت را  برای افزایش نعمت بجا آورند .

در این جلسه کوچکی نژاد، صفری، گودرزوند چگینی، دنیا مالی،فرخی، محمد نژاد، مرحبا، آقا زاده، بهمن یاری، احمدی، منتخبان یازدهمین دوره مجلس اسلامی در شهرستان‌های رشت، رودسر، رودبار، انزلی، لاهیجان وسیاهکل، لنگرود، آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال رونق بخش‌های خصوصی و غیر دولتی در عرصه اقتصاد، توسعه و رونق کارخانجات و تولیدی‌ها، بخش کشاورزی، هماهنگی و همکاری مسئولان  وتوجه به وضعیت اقتصادی مردم با توجه به شیوع ویروس کرنا، را از مهمترین برنامه‌های در راستای تحقق شعار جهش تولید عنوان کردند و اظهار داشتند حضور مدیران استانی در عرصه ملی باعث تسریع بخشیدن در رشد استان می‌شود ومواهب طبیعی نباید مانع شود تا محرومیت‌های این استان دیده نشود و عرصه اقتصاد در این استان فعال نباشد