هشدار میراث فرهنگی گیلان درباره کلاهبرداری از واحد‌های اقامتی
هشدار میراث فرهنگی گیلان درباره کلاهبرداری از واحد‌های اقامتی

لاهیج دیلم | سرپرست میراث فرهنگی گیلان در خصوص کلاهبرداری از هنرمندان و مدیران واحد‌های اقامتی استان با وعده پرداخت تسهیلات ارزان قیمت هشدار داد. ولی جهانی گفت: در روز‌های گذشته شاهد تماس‌های افراد سودجو و کلاهبردار با هنرمندان صنایع‌دستی و مدیران واحد‌های اقامتی و گردشگرپذیر استان گیلان بودیم. این افراد با معرفی خود با […]

لاهیج دیلم | سرپرست میراث فرهنگی گیلان در خصوص کلاهبرداری از هنرمندان و مدیران واحد‌های اقامتی استان با وعده پرداخت تسهیلات ارزان قیمت هشدار داد.

ولی جهانی گفت: در روز‌های گذشته شاهد تماس‌های افراد سودجو و کلاهبردار با هنرمندان صنایع‌دستی و مدیران واحد‌های اقامتی و گردشگرپذیر استان گیلان بودیم.

این افراد با معرفی خود با عناوین جعلی به هنرمندان صنایع‌دستی و مدیران واحد‌های اقامتی قول پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از طریق منابع سفر‌های هیأت دولت به گیلان را داده و از این طریق قصد دریافت اطلاعات شخصی حساب‌های بانکی را داشته‌اند.

سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان گیلان به هنرمندان صنایع‌ دستی و مدیران واحد‌های اقامتی و گردشگری استان گیلان در خصوص این کلاهبرداری از طریق تماس‌های تلفنی هشدار داد و گفت: هرگونه ارتباط این افراد با نهاد‌های رسمی و اجرایی کشور قویا تکذیب می‌شود.

از این طریق از جامعه هنرمندان صنایع‌ دستی و هنر‌های سنتی استان، مدیران و صاحبان تأسیسات گردشگری گیلان درخواست می‌شود در صورت وقوع این گونه از تماس‌ها مراتب را به واحد حراست این اداره کل و واحد‌های یگان حفاظت میراث فرهنگی مستقر در شهرستان‌ها اطلاع دهند.

آقای جهانی می‌گوید: پیگیری‌های قضایی مرتبط با شناسایی این افراد سودجو در حال انجام است و هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص پرداخت تسهیلات از طریق مرکز روابط عمومی و یا معاونت‌های تخصصی مربوطه به اطلاع عموم خواهد رسید