واحدهای صنفی بی توجه به ابلاغیه تعطیلی، پلمپ می شوند
واحدهای صنفی بی توجه به ابلاغیه تعطیلی، پلمپ می شوند

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: در صورت عدم رعایت بخشنامه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی از سوی صنوف مشمول این طرح، نخست تذکر داده و در صورت تکرار پلمب می شوند. به گزارش لاهیج دیلم ،سید ابراهیم سید زاده روز شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه این […]

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: در صورت عدم رعایت بخشنامه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی از سوی صنوف مشمول این طرح، نخست تذکر داده و در صورت تکرار پلمب می شوند.

به گزارش لاهیج دیلم ،سید ابراهیم سید زاده روز شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه این تعطیلی ها به منظور حفظ سلامتی تمامی شهروندان از جمله اصناف و  خانواده و جامعه شان است، افزود: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده فقط واحدهایی که کشیک هستند و یا مطابق بخشنامه اجازه فعالیت دارند، می توانند باز باشند و در صورت مشاهده تخلف با آنها برخورد قانونی می شود.

وی با قدردانی از واحدهای صنفی که این مهم را رعایت می کنند، اظهار کرد: قطع زنجیره شیوع کرونا مستلزم همکاری و همیاری تمامی اقشار  است و بیشتر اصناف نیز برای تحقق این امر کمک می کنند اما باید برای عبور سریعتر از این بحران تک تک آحاد جامعه مشارکت داشته باشند و صنوف براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا نهایت همکاری و همراهی را انجام دهند.

سیدزاده خاطر نشان کرد: گشت های مشترک اتاق اصناف و دستگاههای مرتبط همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی روزانه در حال انجام است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: مردم نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این ارتباط با اتاق اصناف مرکز استان یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند