واکسیناسیون حدود ۳۰ درصد فرهنگیان گیلان
واکسیناسیون حدود ۳۰ درصد فرهنگیان گیلان

بیش از ۱۲ هزار نفر از فرهنگیان گیلان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از صداوسیما؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: از ابتدای تزریق واکسن کرونا تاکنون، ۱۲ هزار و ۷۲۳ فرهنگی استان شامل معلمان، کارکنان اداری، خدمات، سربازمعلمان و دانشجو معلمان واکسینه شده اند. محمد رحمتی با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمان از ۸ […]

بیش از ۱۲ هزار نفر از فرهنگیان گیلان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از صداوسیما؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: از ابتدای تزریق واکسن کرونا تاکنون، ۱۲ هزار و ۷۲۳ فرهنگی استان شامل معلمان، کارکنان اداری، خدمات، سربازمعلمان و دانشجو معلمان واکسینه شده اند.

محمد رحمتی با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمان از ۸ مرداد تا کنون اظهار داشت: بیش از ۴۰ هزار نفر از فرهنگیان استان در ۲۵ پایگاه گروهی واکسیناسینه می‌شوند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرآیند تزریق واکسن اضافه کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشت مناطق انجام شده و تا کنون واکسیناسیون فرهنگیان در فضایی ایمن انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: فرهنگیان باید در کمترین زمان ممکن برای تزریق واکسن اقدام کنند تا علاوه بر حفظ سلامتی، زمینه سالم سازی فضای آموزشی و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید فراهم شود