ورزشکار گیلانی مدال نقره مسابقات پرورش اندام آسیا را کسب کرد
ورزشکار گیلانی مدال نقره مسابقات پرورش اندام آسیا را کسب کرد

سیدمهراد کامران از گیلان مدال نقره مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا را کسب کرد. به گزارش لاهیج دیلم ،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه ای اظهار داشت: در رقابتهای پرورش اندام قهرمانی آسیا  در چین ، سید مهراد کامران در رشته فیزیک موفق به کسب مقام نایب قهرمانی […]

سیدمهراد کامران از گیلان مدال نقره مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش لاهیج دیلم ،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه ای اظهار داشت: در رقابتهای پرورش اندام قهرمانی آسیا  در چین ، سید مهراد کامران در رشته فیزیک موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

دانیال خاتمی افزود: این ورزشکار شایسته استان گیلان در رشته فیزیک و در دسته قدی ۱۸۲ سانتی متر، به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت در یک رقابت نزدیک با ورزشکاری از کشور میزبان ، روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.

وی ادامه داد: خوشبختانه رشته پرورش اندام گیلان از استعدادهای بالقوه بسیار خوبی برخوردار است و در آینده نیز نام آوران دیگری از این استان در مسابقات بین المللی حضور و افتخارآفرینی خواهند کرد، البته هم اینک نیز قهرمانان ارزنده ای از گیلان در تیم های ملی حضور دارند.

وی بیان کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان گیلان از دیرباز مورد توجه نوجوانان و جوانان بوده و گیلان با داشتن ورزشکاران، مربیان و داوران ارزنده، یکی از قطب های برتر این رشته در کشور محسوب می شود.

رقابت های پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی آسیا  با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن در چین برگزار شد و  تیم ملی ایران عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد