پاتک پليس به مخفيگاه قماربازان در لاهیجان
پاتک پليس به مخفيگاه قماربازان در لاهیجان

فرمانده انتظامي لاهیجان از دستگیری ۲۶ نفر حين قماربازي در يک منزل مسکونی در اين شهرستان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها مي‌شود اظهار داشت: بسياري از اينگونه جرايم در ابتدا با يك بازي […]

فرمانده انتظامي لاهیجان از دستگیری ۲۶ نفر حين قماربازي در يک منزل مسکونی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها مي‌شود اظهار داشت: بسياري از اينگونه جرايم در ابتدا با يك بازي و حتي كنجكاوي از سوي جوانان آغاز مي‌شود كه اين مسئله دقت و نظارت بيشتر خانواده‌ها را مي‌طلبد.

وي افزود: در پي دريافت گزارشی مبنی بر اينكه فردي در منزل مسکونی خود با تجمع افراد، اقدام به داير كردن مكان قماربازي و سلب آسایش همسایگان كرده است، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي لاهیجان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اطمينان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و ۲۶ نفر را حين قماربازي در اين مكان دستگير کردند.

اين مقام انتظامي از كشف ۴ میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه کارتخوان در بازرسي از محل مورد نظر خبر داد و بيان داشت: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي‌ و روانه زندان شدند.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اعلام اینکه كسب درآمد از راه قمار و تحصيل مال از راه نامشروع يكي از ناهنجاري‌هاي اجتماعي است كه جرم محسوب مي‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع يا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اعلام كنند