پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۱۵ واحد تولیدی لاهیجان
پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۱۵ واحد تولیدی لاهیجان

فرماندار لاهیجان عنوان کرد : با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان ۱۱۵ واحد صنفی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از تسهیلات برخوردار شدند. به گزارش لاهیج دیلم، یونس محمودی دوشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان از تشکیل مداوم و ماهانه جلسات کمیته های مختلف در این […]

فرماندار لاهیجان عنوان کرد : با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان ۱۱۵ واحد صنفی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از تسهیلات برخوردار شدند.

به گزارش لاهیج دیلم، یونس محمودی دوشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان از تشکیل مداوم و ماهانه جلسات کمیته های مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: همه مدیران باید در راستای تحقق وظایف فرابخشی، اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمودی با اشاره به تحت فشار بودن دولت تدبیر و امید در شرایط تحریم و تنگناهای اقتصادی، گفت: حمایت از سرمایه گذار در راستای تولید و اشتغال، همواره مورد تاکید ریاست جمهوری و استاندار گیلان بوده است.

وی با اشاره به رتبه اول لاهیجان در استان در پرداخت تسهیلات به منظور رفع موانع تولید گفت: حمایت از سرمایه گذاران اولویت استان و به تبع آن در شهرستان استان است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تقویت معیشت مردم تصریح کرد: ایجاد تسهیلات رفاهی و اتخاذ سیاست های مناسب برای حمایت از کارفرمایان از وظایف ماست.

وی افزود: تعدیل و تنظیم بازار مبتنی بر دستورات ستاد ملی و استانی با برنامه ریزی، همدلی و همراهی مسئولان صورت محقق می شود و باید همه بخش ها پای کار بیایند تا نتیجه مثبت و مورد انتظار مردم حاصل شود.

فرماندار لاهیجان با تقدیر از واحدهای صنفی و بازاریان شهرستان لاهیجان در رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: تا کنون تعدادی از واحدهای صنفی به دلیل تخلفات در عدم رعایت دستورالعمل ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمودی گفت: به دلیل وضعیت قرمز شهرستان لاهیجان در شیوع ویروس کرونافعالیت کلیه قلیانسراها ممنوع است و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

وی برآورد نیازهای ضروری شهرستان از قبیل مواد غذایی و لوازم ضروری توسط اداره صنعت، معدن و تجارت را الزامی دانست و گفت: تمهیدات لازم برای اینکه هیچ کمبودی در شهرستان نداشته باشیم، اتخاذ شود.

فرماندار لاهیجان با انتقاد از عرضه خارج از شبکه بعضی اقلام نظیر کود، آرد و شکر، گفت: نظارت و بازرسی ها در این زمینه تشدید می شود.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است