پس از انتخاب زارع به عنوان استاندار گیلان؛ با جدی‌ترین گزینه معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان آشنا شوید
پس از انتخاب زارع به عنوان استاندار گیلان؛ با جدی‌ترین گزینه معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان آشنا شوید

باتوجه به اینکه در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، انتخاب هرچه سریعتر معاون سیاسی امنیتی و به مراتب آن مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان که هم اکنون با سرپرستی اداره می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از دیارمیرزا، پس از انتخاب ارسلان زارع […]

باتوجه به اینکه در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، انتخاب هرچه سریعتر معاون سیاسی امنیتی و به مراتب آن مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان که هم اکنون با سرپرستی اداره می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از دیارمیرزا، پس از انتخاب ارسلان زارع به عنوان استاندار گیلان که پیش از این معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را برعهده داشت، گمانه‌زنی‌ها جهت انتخاب معاون جدید شدت گرفته است.

اگرچه تاکنون از اسامی برخی چهره‌ها برای تصدی این سمت نام برده شده است اما شنیده‌های دیارمیرزا از منابع آگاه حاکی از این بوده که حسن رستم‌زاد فرماندار کنونی شهرستان آستارا که از چهره‌های مورد وثوق سالاری، استاندار سابق گیلان نیز می‌باشد، گزینه اولویت‌دار برای معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گیلان است.

از میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار کنونی شهرستان رشت نیز به عنوان دیگر گزینه نام برده می‌شود اما باتوجه به حائز اهمیت بودن شهرستان رشت و پیچیدگی کار انتخاب فرماندار جدید برای این شهرستان او از شانس کمتری برخوردار است.

گفتنی است باتوجه به اینکه در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، انتخاب هرچه سریعتر معاون سیاسی امنیتی و به مراتب آن مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان که هم اکنون با سرپرستی اداره می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است