پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت روز خبرنگار

لاهیج دیلم | فرماندار سیاهکل در پیامی هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت. در پیام محمود صوفی آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم رشد و توسعه ی فرهنگی هر منطقه و جامعه نیازمند تلاش و همکاری اصحاب رسانه و قلم […]

لاهیج دیلم | فرماندار سیاهکل در پیامی هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

در پیام محمود صوفی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

رشد و توسعه ی فرهنگی هر منطقه و جامعه نیازمند تلاش و همکاری اصحاب رسانه و قلم به ویژه خبرنگاران است.
در واقع خبرنگاران در کنار روابط عمومی ، با تعهد ، تخصص ، علم و تجربه و با تاسی از آموزه های دینی و اخلاقی و بهره گیری از تکنولوژی های نوین ارتباط جمعی به عنوان پلی ارتباطی بین مسئولین ، کارکنان و مردم هستند.
امروزه در دهکده جهانی مارشال مک لوهان کانادایی ، ارتباطات و رسانه بعنوان هنر هشتم بشری می تواند
جهانی بدون حدود و ثغور سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی را برای جامعه ما رقم بزند، تخصصی که امروزه جزء ۲۳ شغل برتر در جهان امروز می باشد.
هفدهم مرداد ماه که به مناسبت سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است ، فرصت مغتنمی است تا از زحمات آنانی که شبانه روز در عرصه خبر و اطلاع رسانی که حاصل آن پاسخگویی مسئولان و مدیران و رضایت مندی مردم و جامعه است ، تجلیل بعمل آید.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی دست اندرکاران سختکوش عرصه خبر و رسانه ، آرزوی موفقیت و سربلندی در امور را برای این عزیزان از پروردگار متعال خواستارم .

محمود صوفی
فرماندار شهرستان سیاهکل