پیام تبریک فرماندار شهرستان سیاهکل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
پیام تبریک فرماندار شهرستان سیاهکل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش لاهیج دیلم ، محمود صوفی ،فرماندار شهرستان سیاهکل با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن کامل این پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی ، رشادت ، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است. در هشت […]

به گزارش لاهیج دیلم ، محمود صوفی ،فرماندار شهرستان سیاهکل با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن کامل این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی ، رشادت ، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است. در هشت سال دفاع مقدس ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان و سلامتی خودشان ، امنیت ، آزادی ، سلامتی و پیشرفت ایران اسلامی و اقتدار در عرصه بین المللی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند .
تلاش برای بیان این رشادت ها ، ثبت و موضوع آرایی خاطرات خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس به زنده نگهداشتن این دوران که دورانی پرافتخار و خاطره ساز و منشا اثر برای کشور است کمک می نماید و در کنار این فرهنگ سازی که لازم است ، بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل با نوعی جدید از تهدیدات که در عرصه بین المللی با توطئه های دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوجود آمده است نیز می تواند بازدارندگی ایجاد نماید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ، هفته دفاع مقدس را به مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهوری و دولتمردان دولت تدبیر وامید، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران ، ملت بزرگ ایران اسلامی علی الخصوص مردم شهید پرور شهرستان سیاهکل تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید ، عزت ، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی به ویژه شهرستان سیاهکل بیش از پیش محقق شود .

محمود صوفی
فرماندار شهرستان سیاهکل