پیش بینی هوای غالبا پایدار در گیلان تا پایان هفته
پیش بینی هوای غالبا پایدار در گیلان تا پایان هفته

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تضعیف سامانه بارشی در گیلان، گفت: هوای استان تا آخر هفته غالبا پایدار بوده و دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از فارس؛ محمد دادرس امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده […]

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تضعیف سامانه بارشی در گیلان، گفت: هوای استان تا آخر هفته غالبا پایدار بوده و دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از فارس؛ محمد دادرس امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه بارشی و کاهش ابر در منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت کلی هوای استان تا آخر هفته، افزود: هوای استان تا آخر هفته غالبا پایدار بوده و دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی گیلان همچنین در توصیف وضعیت جوی برای فردا دوشنبه تا سه شنبه، گفت: هوای استان برای فردا و پس فردا نیمه ابری است و در صبح با پدیده مه و همچنین در طول دو روز وزش باد پیشبینی می‌شود.

دادرس همچنین در تشریح وضعیت هوای استان برای دو روز چهارشنبه و پنجشنبه، بیان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی برای روز چهار شنبه هوای استان ابری و در بعضی از نقاط بارش پراکنده و برای پنجشنبه هوای صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود