کاهش نسبی دما در گیلان از فردا
کاهش نسبی دما در گیلان از فردا

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش ابر در منطقه، از کاهش نسبی دما در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای پایدار در منطقه طی امروز است بنابراین آسمانی آفتابی، گاهی با […]

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش ابر در منطقه، از کاهش نسبی دما در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای پایدار در منطقه طی امروز است بنابراین آسمانی آفتابی، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با توجه به گذر تناوبی جریانات کم و بیش ناپایدار، شرایط برای افزایش ابر، وزش باد و برای پاره ای نواحی رگبار و رعد و برق فراهم می‌شود.

به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، طی فردا با تقویت جریانات شمالی، کاهش نسبی دما نیز مورد انتظار است.

وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، کاهش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط رگبار و رعدوبرق (بویژه طی عصر و شب) پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۶ درجه مربوط به منجیل، تالش و بندرآستارا و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان با ۱۵ درجه ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز را ۳۳ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۲۴ درجه عنوان کرد.