کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در اتوبان سیاهکل به سنگر
کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در اتوبان سیاهکل به سنگر

۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در اتوبان سیاهکل به سنگر کشف و ضبط شد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ حسین امیدخواه فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد. او با بیان اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند […]

۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در اتوبان سیاهکل به سنگر کشف و ضبط شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ حسین امیدخواه فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد.

او با بیان اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند جدا از نابودی مراتع و جنگل‌ها به بحران زیست محیطی نیز بدل شود، افزود: نیروی انتظامی با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی سیاهکل اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی در اتوبان سیاهکل – سنگر به ۲ دستگاه کامیون حین تردد در این محور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ امیدخواه از کشف ۱۶ تن چوب قاچاق در بازرسی از این خودرو‌ها خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهمان ۳۵ و ۴۶ ساله به مرجع قضایی معرفی شدند.

او یادآور شد: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۴۸۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی سیاهکل از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند / مهدی عاطف صفری