گیلان، آرامگاه ابدی ۸ شهید گمنام
گیلان، آرامگاه ابدی ۸ شهید گمنام

پیکر پاک ۸ شهید گمنام، روز پنجشنبه، با حضور عاشقان ولایت در شهر رشت تشییع می‌شود. به گزارش لاهیج دیلم ، حسین مصطفی پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر ۸ شهید گمنام، صبح روز پنج شنبه، ۱۶ دی ۱۴۰۰، با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار رشت، […]

پیکر پاک ۸ شهید گمنام، روز پنجشنبه، با حضور عاشقان ولایت در شهر رشت تشییع می‌شود.

به گزارش لاهیج دیلم ، حسین مصطفی پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر ۸ شهید گمنام، صبح روز پنج شنبه، ۱۶ دی ۱۴۰۰، با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار رشت، در میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار خواهد شد.

به گفته او، ۵ شهید گمنام در موزه دفاع مقدس رشت، واقع در محل لشکر ۱۶ قدس گیلان، جنب باغ رضوان و یک شهید دیگر هم در محوطه دانشگاه پیام نور رشت، واقع در بلوار امام خمینی این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر ۲ شهید گمنام دیگر هم قرار است در پارک پاشوران سیاهکل به خاک سپرده شوند.

میانگین سن این شهدا بین ۱۷ تا ۲۵ سال است و درعملیات‌های مختلف نظیر کربلای ۵، والفجر مقدماتی، رمضان، بدر و در حمله دشمن در منطقه زیوران به شهادت رسیدند.

مراسم وداع با این شهدای گمنام با عنوان «شامگاه زیارت»، عصر چهارشنبه، همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

همچنین وداع با این شهدای گمنام دیشب در چند شهرستان برگزار شد