۱۳ تیرماه؛ طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان به بهره برداری می رسد
۱۳ تیرماه؛ طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان به بهره برداری می رسد

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از افتتاح طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان خبر داد و گفت: در شهر لاهیجان نیازمند ایجاد کتابخانه عمومی هستیم. به گزارش لاهیج دیلم، پریسا کرمی در چهارمین نشست ارزیابی کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان، با قدردانی از اقدامات ارزشمند کتابداران کتابخانه های عمومی این شهرستان در فراهم آوری امکانات […]

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از افتتاح طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان خبر داد و گفت: در شهر لاهیجان نیازمند ایجاد کتابخانه عمومی هستیم.

به گزارش لاهیج دیلم، پریسا کرمی در چهارمین نشست ارزیابی کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان، با قدردانی از اقدامات ارزشمند کتابداران کتابخانه های عمومی این شهرستان در فراهم آوری امکانات و شرایط مطلوب برای حضور و مطالعه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: اساس کار کتابخانه بر تعامل و همدلی استوار است.

وی با بیان اینکه کتابخانه ها باید مکان امنی برای حضور اقشار مختلف مردم باشند، خاطرشان کرد: کتابداران همواره نشان دادند که میزبان بسیار خوبی برای مراجعین به این مکان بوده اند و در رفع نیازهای مطالعاتی ایشان کوشیده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان شهرستان لاهیجان را دارای پیشینه تاریخی غنی و برخوردار از وجود علمای بسیار دانست و اضافه کرد: می توان از این شهر به عنوان شهر کتابخوانان یاد کرد.

کرمی ادامه داد: شهرستان لاهیجان در حوزه تامین فضای مطالعاتی از شهرستان های برخوردار استان محسوب می شود، اما ما در شهر لاهیجان نیازمند ایجاد کتابخانه عمومی هستیم تا به نیاز روزافزون مردم در این حوزه پاسخ دهیم.

وی در ادامه یکی از طرح های مهم اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان در حوزه تامین فضای مطالعاتی در شهرستان لاهیجان را طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر دانست و گفت: طرح توسعه این کتابخانه در دو طبقه شامل سالن های مطالعه مجزا ویژه بانوان و آقایان، بخش مخزن کتاب و بخش مطالعه وی.آی.پی با همکاری بنیاد علمی – آموزشی قلمچی، شهرداری لاهیجان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان به اتمام رسیده و همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در روز پنجشنبه، ۱۳ تیرماه ۹۸ با حضور مسئولین استانی و کشوری به بهره برداری می رسد.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: مراسم بهره برداری از طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان ساعت ۹صبح با تقدیر از چند تن از خیرین کتابخانه ساز استان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان برگزار خواهد شد