۱۵ تن چوب قاچاق در سیاهکل کشف شد
۱۵ تن چوب قاچاق در سیاهکل کشف شد

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک کامیون در این شهرستان کشف شده است. به گزارش لاهیج دیلم، سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در اتوبان سیاهکل به سنگر به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. او […]

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک کامیون در این شهرستان کشف شده است.

به گزارش لاهیج دیلم، سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در اتوبان سیاهکل به سنگر به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او به کشف ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و افزود: در این رابطه متهم ۴۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سیاهکل با بیان اینکه این چوب‌ها به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تحویل داده شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ امید‌خواه از شهروندان خواست: برای جلوگیری از سودجویی قاچاقچیان چوب و افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

او با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد، به تشدید اقدامات همه جانبه به منظور مقابله با قاچاق چوب اشاره و تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است.

شهرستان سیاهکل در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد