۱۶۰ واحد صنفی متخلف در لاهیجان پلمپ شد
۱۶۰ واحد صنفی متخلف در لاهیجان پلمپ شد

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از پلمپ ۱۶۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان در هشت ماهه امسال خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ قاسم جانعلی پور روز چهارشنبه در گفت و گویی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف تحقق برنامه های پیشگیرانه از شیوع کرونا در بین اصناف طرح کنترل و نظارت بر […]

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از پلمپ ۱۶۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ قاسم جانعلی پور روز چهارشنبه در گفت و گویی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف تحقق برنامه های پیشگیرانه از شیوع کرونا در بین اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را از ابتدای سال جاری اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۷ هزار و ۹۸۲ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت، خاطر نشان کرد: در این راستا ضمن اخذ تعهد از یک هزار و ۸۳ واحد صنفی، ۱۶۰ واحد متخلف

۱۶۰ واحد صنفی متخلف در لاهیجان پلمپ شد نیز به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

نیروی انتظامی لاهیجان ادامه داد: از این تعداد واحد صنفی متخلف، ۸۹ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و نیز ارائه قلیان پلمب شدند.

سرهنگ جانعلی پور با قدردانی از تعامل اصناف با پلیس در رعایت قوانین و مقررات افزود: حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی  وظیفه آحاد جامعه می باشد.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد