۴۱ پایگاه امداد هلال احمر گیلان در طرح تابستانه فعال است
۴۱ پایگاه امداد هلال احمر گیلان در طرح تابستانه فعال است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۴۱ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در این استان در اجرای طرح تابستانه فعال است. به گزارش لاهیج دیلم ،مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: با اجرای طرح تابستانه هلال احمر گیلان، نجاتگران این جمعیت با حضور در ۴۱ پایگاه امداد و نجات و […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۴۱ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در این استان در اجرای طرح تابستانه فعال است.

به گزارش لاهیج دیلم ،مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: با اجرای طرح تابستانه هلال احمر گیلان، نجاتگران این جمعیت با حضور در ۴۱ پایگاه امداد و نجات و نقاط خطرآفرین ساحلی آماده ارائه خدمات امدادی به هم استانی ها و مسافران است.

وی اظهار داشت: ۱۵۷ نجاتگر در ۳۲ پایگاه امداد و نجات موقت، فصلی، ثابت، شعب و یک پایگاه امداد هوایی، و ۴۵ نجاتگر در ۹ پایگاه ساحلی آماده ارائه خدمات هستند.

وی درباره طرح ساحلی جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر در ۹ شهرستان ساحلی دارای ۹ طرح و حضور ۵ نجاتگر در هر طرح (دو نجاتگر زن و سه نجاتگر مرد) از ساعت هشت تا ۲۰ در هر پست آماده ارائه خدمات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: در پایگاه های امداد و نجات و شعب هلال احمر استان ۱۵۷ نجاتگر با ۴۳ دستگاه خودروی امدادی شامل ست نجات، آمبولانس و موتور سیکلت به صورت شبانه روزی برای ارایه خدمات آماده باش هستند.

وی خاطر نشان کرد: یک دستگاه بالگرد، یک تیم آنست و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در صورت نیاز آماده ارائه خدمات است.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.‌