آسمان گیلان تا سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری است
آسمان گیلان تا سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری است

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان تا سه روز آینده را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد عنوان کرد. به گزارش لاهیج دیلم ،مازیار غلامی ظهر شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این […]

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان تا سه روز آینده را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد عنوان کرد.

به گزارش لاهیج دیلم ،مازیار غلامی ظهر شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته آسمانی به طور غالب پایدار و هوای گرم و مرطوب پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار، بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بارش پراکنده عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به جیرنده با ۳۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به ماسوله  با ۱۴ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۱ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۶ / ۰  متر، دمای آب ۲۸ درجه سلسیوس و برای شنا گاهی با احتیاط مناسب است