احداث عوارضی در مسیر تردد مردم رودبار باعث نارضایتی شده است
احداث عوارضی در مسیر تردد مردم رودبار باعث نارضایتی شده است
نماینده مردم رودبار و منجیل در مجلس با انتقاد از احداث عوارضی در مسیر تردد مردم شهرستان های منجیل و رودبار، گفت: این عوارضی در مسیر ورودی شهر قرار گرفته و موجب نارضایتی مردم شده است....

به گزارش لاهیج دیلم ، مهرداد گودرزوند چگینی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت یحیی سنوار و تشکر از رئیس مجلس برای حضور مقتدرانه در محور مقاومت و همدردی با مردم آن مناطق، گفت: از حضور مدیرعامل شرکت آبفا و معاونین وی در شهرستان رودبار و منجیل تشکر می کنم، امیدوارم فرسودگی شبکه آب و همچنین فاضلاب شهرستان های رودبار و منجیل مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از وزیر راه درخواست دارم به توقفگاه و رمپ ورودی به شهرستان های رودبار و منجیل توجه داشته باشند و عوارضی در این منطقه نصب نشود چرا که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و افرادی که ناچارند روزانه چندین بار در این مسیر تردد کنند دائما باید عوارض نیز پرداخت کنند. همچنین لازم است از مصاحبه های سخیف و ایجاد نارضایتی میان مردم رودبار نیز جلوگیری شود.

نماینده مردم رودبار و منجیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایستگاه خط آهن منجیل- رودبار نیازمند بازسازی است و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

گودرزوند چگینی در ادامه خطاب به وزیر نیرو، ادامه داد: تعدادی روستا که بین قزوین و رودبار قرار دارند برق نداشته و باید از طریق شرکت برق قزوین که در نزدیکی این محل است مشکل مردم این روستا برطرف شود

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد