تجمع طلبکاران از مجموعه دهکده دکتر خاکی در لاهیجان مقابل فرمانداری لاهیجان
تجمع طلبکاران از مجموعه دهکده دکتر خاکی در لاهیجان مقابل فرمانداری لاهیجان
چند ماهی است که مجموعه دهکده دکتر خاکی با بدهی چندصد میلیارد تومانی به تولیدکنندگان دامی، بازرگانان و کارگران، از تعهدات مالی خود سرباز زده است و طلبکاران از تمام مسئولین استان گیلان استمداد طلبیده اند.....

به گزارش لاهیج دیلم ، گذرنیوز نوشت: فرماندار لاهیجان در دیدار با جمعی از طلبکاران مجموعه خصوصی دهکده دکتر خاکی این شهرستان عنوان کرد: دستگاه های دولتی با جدیت تمام به دنبال احقاق حقوق کارگران زحمتکش می باشند.

به دنبال مطالبه حضوری در روز دیدار مردمی مورخ ۲۲ خردادماه با فرماندار محترم شهرستان لاهیجان، تعداد کثیری از کارگران و طلبکاران مجموعه دهکده دکتر خاکی با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

در جلسه با نمایندگان کارگری و مطالبه گران مالی که با حضور مسئولین سازمان های نظارتی، امنیتی و دوایر دولتی برگزار شد، عنوان گردید کلیه عملکرد و روند مجموعه تحت کنترل و نظارت بوده و به صورت هفتگی گزارشات توسط ناظر کمیته ویژه‌ای رصد و پایش می گردند.

بخشی نژاد فرماندار لاهیجان اظهار داشت: امام جمعه محترم شهرستان هم دغدغه بسیاری در این خصوص دارند و کارگران و طلبکاران مطمئن باشند در هفته های آتی اخبار وصول مطالبات به سمع و نظر ایشان خواهد رسید.

چند ماهی است که مجموعه دهکده دکتر خاکی با بدهی چندصد میلیارد تومانی به تولیدکنندگان دامی، بازرگانان و کارگران، از تعهدات مالی خود سرباز زده است و طلبکاران از تمام مسئولین استان گیلان استمداد طلبیده اند