تردد در آزادراه قزوین – رشت به حالت عادی برگشت
تردد در آزادراه قزوین – رشت به حالت عادی برگشت
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: تردد در آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل تا رودبار که از مسیر شمال به جنوب یکطرفه شده بود به حالت عادی بازگشت...

به گزارش لاهیج دیلم ،غلامعلی نیک فهم روز شنبه به خبرنگاران گفت: باند شمال – جنوب آزادراه قزوین – رشت که به جهت حجم زیاد ورود خودرو به استان گیلان به منظور تسهیل بازگشت یکطرفه شده بود با کاهش حجم خودروها از ساعت ۱۴ امروز به حالت قبلی برگردانده شد.

وی گفت: از اول تا ۱۶ شهریورماه یک میلیون و ۷۶ هزار و ۱۸۸ دستگاه خودرو به گیلان وارد و یک میلیون ۶۹ هزار و ۶۸۲ خودرو از استان خارج شد.

وی عنوان کرد: بیشترین خودرو ورودی به استان هم مربوط به ۱۲ شهریورماه بود و در این روز ۱۱۰ هزار و ۳۷۸ خودرو وارد استان شد. تعداد خودروهای ورودی به استان در تاریخ ۱۶ شهریورماه نیز ۶۶ هزار و ۲۲۹ خودرو و تعداد خودروهای خروجی نیز در این روز ۱۲۲ هزار و ۹۳۴ دستگاه بود.

وی افزود: در پنج ماه گذشته از مبادی ورودی و خروجی استان گیلان هشت میلیون و ۵۲۹ هزار و ۵۱۱ خودرو وارد و هشت میلیون و ۵۴۸ هزار و ۹۲۹ خودرو خارج شده است.

نیک فهم تصریح کرد: در هفت روز گذشته از مسیر آستارا – اردبیل ۹۵ هزار و ۸۴۲ مورد تردد صورت گرفت و طی این مدت مسیر چابکسر – رامسر نیز با ورود ۲۳۸ هزار و ۴۳۲ خودرو بالاترین ورودی را تجربه کرد.

وی تاکید کرد: راهداری استان گیلان در ۲ روز گذشته با لغو صدور بارنامه های داخلی در استان از حرکت کامیون‌ها به جز سوخت و مواد غذایی جلوگیری کرد و پلیس راه استان نیز از تردد این کامیونها با اعمال قانون ممانعت نمود و آنها را به پارکینگ هدایت کرد و شب گذشته با عادی شدن شرایط این کامیون ها عازم مقاصد خود شدند.

طی روزهای گذشته ۹ اکیپ چهار نفره در جاده های پر ترافیک استان و محورهای رشت – رودبار حضور داشتند.

  • نویسنده : حمید غمخوار