دسترنج شالیکاران نیازمند توجه ویژه مسئولان
دسترنج شالیکاران نیازمند توجه ویژه مسئولان
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شالیکاران استان محصولی که با رنج و زحمت تولید می‌کنند نگرانند که روی دستشان بماند و مسئولان باید برای رفع دغدغه کشاورزان اهتمام داشته باشند.....

به گزارش لاهیج دیلم ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر خرید توافقی برنج از کشاورزان گفت:باید از کشاورزان و شالیکاران حمایت شود و این حمایت هم شامل مدیریت واردات برنج است و هم افزایش قیمت برنج از کشاورزان و امسال هم کشاورزان ما بر اساس پیش بینی‌ها افزایش محصول دارند.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: امروز دسترنج شالیکاران نیازمند توجه مسئولان است، زیرا محصولی که با این رنج و زحمت تولید می‌شود روی دست کشاورز می‌ماند و به قیمت تمام شده فروش نمی‌رود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از وجود برخی رشته‌های تحصیلی بدون کاربرد انتقاد کرد و گفت: تشکیل و یا احیای رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با نیاز جامعه باشد، زیرا بسیاری از رشته‌های دانشگاهی بیشتر در حد تئوری است و هیچ کاربردی برای جامعه ندارد و سال‌ها در حال دانشجو پذیری است.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه سخنانش به سیاست یک بام و دوهوای برخی کشور‌های عربی در قبال رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: مصر و امارات متحده عربی هنوز با این رژیم کودک کش مراودات اقتصادی دارند که این واقعا شرم آور است.

  • نویسنده : حمید غمخوار