دعوت از گروه‌های بین‌المللی در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان
دعوت از گروه‌های بین‌المللی در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان
شهردار لاهیجان گفت: وب سایت جدید جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان آغاز به کار کرد و با تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر و حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی برای دعوت از گروه‌های هنری بین‌المللی برای حضور در جشنواره سیزدهم هستیم...

به گزارش لاهیج دیلم ، رضا زنده‌دل امروز ۱۳ شهریور ماه در حاشیه راه‌اندازی وب سایت جدید جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به سمت بین‌المللی شدن پیش می‌رود.

وی افزود: در همین راستا با طراحی جدید سایت جشنواره این امکان برای هنرمندان سایر کشورها فراهم شد تا از روند جشنواره در ادوار مختلف آگاه شوند و هنرمندان عزیز کشور نیز به آرشیو اخبار جشنواره دسترسی پیدا کنند.

دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: به همین دلیل وب سایت جدید به آدرس https://shahrvand-lahijan.com طراحی و در آستانه برگزاری جشنواره آغاز به کار کرد.

زنده‌دل تصریح کرد: با تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان و حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد گیلان در حال رایزنی برای دعوت از گروه‌های هنری بین‌المللی برای حضور در جشنواره سیزدهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل دبیرخانه جشنواره و صدور احکام اعضای ستاد اقدامات لازم برای برپایی مطلوب جشنواره در حال انجام است.

سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دبیری رضا زنده دل شهردار لاهیجان هفته آخر شهریور امسال در شهر لاهیجان برگزار می‌شود

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد