عموزاده جوان جایگزین علیجانی در شورای شهر شد | آموزگار رییس شورای شهر شد
عموزاده جوان جایگزین علیجانی در شورای شهر شد | آموزگار رییس شورای شهر شد
شنیده ها حاکی از آنست با استعفای محمد علیجانی یکی از اعضای شورای شهر رودبنه ، طی روزهای آینده مهدی عموزاده به عنوان یکی از ۵ عضو شورای شهر رودبنه معرفی خواهد شد....

به گزارش لاهیج دیلم ، محمد علیجانی از چهره های مردمی شهر رودبنه که موفق شده بود با کسب بیشترین آرا به عنوان نفر اول وارد شورای شهر شود و به صورت همزمان سرپرستی اداره گاز رودبنه را نیز در اختیار داشت ، با دریافت حکم ریاست اداره گاز رودبنه طبق قانون مصوب شوراها ، مجبور به استعفا از شورای این شهر شد.

با استعفای محمد علیجانی ، مهدی عموزاده عضو علی البدل اول شورای شهر رودبنه طی روزهای آینده به صورت رسمی وارد ترکیب ۵ نفره شورای شهر رودبنه خواهد شد.

در همین راستا امروز در حرکتی قابل تحسین در راستای تقدیر از زحمات ۳ ساله علیجانی در شورای شهر و با حضور اعضای شورای شهر رودبنه ، طی حکمی از ریاست شورا ، ایشان به عنوان مشاور عالی شورای شهر رودبنه منصوب شدند.


همچنین شایان ذکر است در جلسه هیات ریٔیسه سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر رودبنه که صبح دیروز برگزار شد ، محمدرضا آموزگار با اکثریت آرا ریاست شورای این شهر را برعهده گرفت و جایگزین نعمت الله فلاح آزادخواه شد

  • نویسنده : حمید غمخوار
  • منبع خبر : گیل و دیلم