ملوان مهمان خود چادرملو اردکان را شکست داد
ملوان مهمان خود چادرملو اردکان را شکست داد
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال مقابل چادرملو اردکان به برتری سه بر یک رسید و مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.....

به گزارش لاهیج دیلم، تیمهای فوتبال ملوان و چادرملو اردکان غروب جمعه در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم بازی هجومی را انجام دادند که تیم ملوان در دقیقه نهم توسط رضا غندی پور به گل برتری دست یافت اما سانتوس سوارس بازیکن چادرملو در دقیقه ۲۰، از فاصله حدود ۲۰ متری با یک ضربه زیبا دروازه ملوان را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

تیم فوتبال ملوان پس از دریافت گل مساوی بر بازی تسلط یافت تا اینکه رضا غندی پور در دقیقه ۳۲ دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود ملوان خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز ملوان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۶ نیما انتظاری بازیکن این تیم توانست گل سوم را با یک ضربه دقیق به ثمر برساند که در نهایت این بازی با همین نتیجه سه بر یک به سود ملوانان خاتمه یابد.

تیم فوتبال ملوان در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی, یونس اکبرپور، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، سامان تورانیان، سجاد بازگیر، نیما انتظاری، سعید کریمی، امید نورافکن، محمد عمری و رضا غندی پور مقابل چادرملو قرار گرفت.

تیم فوتبال چادرملو اردکان نیز با ترکیب ادسون ماردن، محمدحسین فلاح، ویکتور ماتئوس، سیروس صادقیان، محمدمهدی احمدی، علاءالدین الدالی، هادی حبیبی نژاد، محمد پاپی، علی طاهران، سانتوس سوارس و والاس آلمیدا رو در روی ملوان قرار گرفت.

قضاوت این بازی را, سعید رحیمی مقدم با کمکهای علی رعیت و علیرضا طاهرخانی برعهده داشتند, ضمن اینکه ناصر جنگی به عنوان داور چهارم و علیرضا یزدانی به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور یافتند.

تا پایان هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور, تیم ملوان با کسب هفت امتیاز در رتبه سوم و تیم چادرملو اردکان نیز با یک امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفتند

  • نویسنده : حمید غمخوار
  • منبع خبر : ایرنا