واکنش پلیس به کلیپ آزار و اذیت ۲ خانم در رشت
واکنش پلیس به کلیپ آزار و اذیت ۲ خانم در رشت
مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی گیلان با صدور بیانیه‌ای به انتشار کلیپی از آزار و اذیت سرنشینان یک خودرو برای دو خانم در خیابان لاکانی رشت واکنش نشان داد و با اعلام اینکه اینکه این ماجرا یک تیرماه سال جاری اتفاق افتاده است، در کمتر از ۴۸ ساعت، سه جوان عامل ایجاد مزاحمت شناسایی و دستگیر شدند....

به گزارش لاهیج دیلم ، مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی گیلان با صدور بیانیه‌ای به انتشار کلیپی از آزار و اذیت سرنشینان یک خودرو برای دو خانم در خیابان لاکانی رشت واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه این ماجرا در یک تیرماه سال جاری اتفاق افتاده است، آمده است: با دریافت شکایت و متعاقب آن دستور ویژه دادستان مرکز استان گیلان مبنی بر شناسایی و دستگیری فوری عاملان ایجاد مزاحمت برای دو خانم در خیابان لاکانی رشت، اقدامات پلیس در این خصوص آغاز شد.

طبق گفته مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، برابر مستندات و اطلاعات دریافت شده، ساعت چهار بامداد یک تیرماه سال جاری سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری در خیابان لاکانی شهر رشت برای دو خانم عابر ایجاد مزاحمت نموده و در این فرآیند خودرو با یکی از عابران برخورد و موجب جراحت وی شده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در گیلان، پلیس با انجام تحقیقات فنی و بکارگیری از ابزارهای اطلاعاتی و هوشمند در کمتر از ۴۸ ساعت، سه جوان عامل ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در شهرستان رشت دستگیر و خودروی مورد نظر نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد

  • نویسنده : حمید غمخوار