ورود سامانه بارشی از امشب به گیلان
ورود سامانه بارشی از امشب به گیلان
مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود سامانه بارشی از امشب به گیلان خبر داد و گفت: اوج فعالیت این سامانه فردا، به‌ویژه در مناطق کوهستانی گیلان است....

به گزارش لاهیج دیلم ، محمد دادرس امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر صدور هشدار سطح نارنجی توسط سازمان هواشناسی گیلان برای ورود سامانه بارشی از امشب به گیلان اظهارکرد: اوج فعالیت این سامانه فردا، به‌ویژه در مناطق کوهستانی گیلان است.

وی با بیان اینکه این سامانه تا دوشنبه در گیلان ماندگار است افزود: وزش باد شدید، رگبار و رعد برق، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و بارش تگرگ از عوارض این سامانه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از کشاورزان خواست: ورودی و خروجی آب مزارع خود را باز بگذارند و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی تدابیر لازم را بیندیشند.

دادرس با اشاره به شرایط دریا گفت: دریا فردا و پس‌فردا با ارتفاع موج حداکثر ۶۰ میلیمتر به دلیل بارندگی و باد برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.

وی با اشاره به دمای رشت مرکز استان تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۳۲ درجه سلسیوس خواهد رسید و رطوبت این شهر ۸۳ درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه‌روز گذشته دیلمان با ۱۷ درجه سلسیوس و لوشان با ۳۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای گیلان بود

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد