ورود ۲۲۸ هزار خودرو به گیلان/ ترافیک سنگین محور قزوین – رشت
ورود ۲۲۸ هزار خودرو به گیلان/ ترافیک سنگین محور قزوین – رشت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه تردد در محورهای استان به جز ورودی قزوین - رشت عادی و روان است، گفت: شاهد ترافیک سنگین در پیچ شاه عباسی هستیم....

به گزارش لاهیج دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان همزمان با تعطیلات ماه صفر، اظهار کرد: از ۱۰ لغایت ۱۲ شهریورماه شاهد تردد ۴۱۱ هزار و ۷۶۴ خودرو در محورهای استان هستیم.

وی از ورود ۲۲۸ هزار و ۳۷۹ دستگاه وسیله نقلیه به استان طی سه روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۱۸ درصدی ورود خودرو هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی خروج خودرو از استان نسبت به روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲، گفت: طی سه روز گذشته ۱۸۳ هزار و ۳۸۵ خودرو از استان خارج شده اند.

نیک فهم با بیان اینکه ۶۱ هزار و ۸۵۵ خودرو از محور آزادراه قزوین رشت و ۹۷ هزار و ۹۷۴ خودرو از محور رامسر چابکسر وارد استان شدند، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای اصلی استان عادی و روان است، اما در محور قزوین – رشت، محدوده پیچ شاه عباسی و سراوان شاهد ترافیک سنگین هستیم

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد