دستگیری ۵۴۸ سارق حرفه ای در گیلان
دستگیری ۵۴۸ سارق حرفه ای در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در حوزه کشف سرقت ها ۸۲ درصد از سرقت های سالجاری کشف شدند، گفت: در حوزه تشدید برخورد و مقابله با سارقان حرفه ای ۲۲ طرح اجرا شده است که در این راستا ۵۴۸ سارق و مجرم حرفه ای دستگیر شده است که اغلب غیر بومی بودند. به گزارش لاهیج دیلم ، سردار محمدرضا […]

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در حوزه کشف سرقت ها ۸۲ درصد از سرقت های سالجاری کشف شدند، گفت: در حوزه تشدید برخورد و مقابله با سارقان حرفه ای ۲۲ طرح اجرا شده است که در این راستا ۵۴۸ سارق و مجرم حرفه ای دستگیر شده است که اغلب غیر بومی بودند.

به گزارش لاهیج دیلم ، سردار محمدرضا اسحاقی امروز در نشست با خبرنگاران، ضمن تبریک روز خبرنگار، با اشاره به عملکرد پلیس در چهار ماه گذشته، اظهار کرد: فعالیت های پلیس صرفا ماموریت سخت و سلبی نیست بلکه بیشتر خدماتی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: در طول چهار ماه گذشته، روزانه میانگین ۳ هزار و ۲۵۳ تماس با مرکز فوریت های پلیسی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است؛ از مجموع این تماس ها ۱۹ هزار و ۳۰۵ فقره عملیاتی بوده و ۲۱ هزار تماس ارشاد و راهنمایی بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه حوادث رانندگی خوسبختانه با تلاش و همکاری مردم فرهنگی و ولایتمدار استان علی رغم افزایش تردد، شاهد کاهش ۱۲ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

سردار اسحاقی ۷۲ درصد از جانباختگان حوادث رانندگی عابران پیاده و موتورسواران را تشکیل می دهند، گفت: سال گذشته با همکاری کارشناسان راهنمایی و رانندگی ۱۴ هزار و ۹۹۶ نفر از آموزش های چهره به چهره علائم و قوانین راهنمایی و رانندگی در روستاها برخوردار شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در حوزه کشف سرقت ها ۸۲ درصد از سرقت های سالجاری کشف شدند، تصریح کرد: در حوزه تشدید برخورد و مقابله با سارقان حرفه ای ۲۲ طرح اجرا شده است که در این راستا ۵۴۸ سارق و مجرم حرفه ای دستگیر شده است که اغلب غیر بومی بودند.

وی ادامه داد: در راستای برخورد با توزیع کنندگان و فروش مواد مخدر ۱۴ درصد افزایش کشف داشتیم که در این راستا ۱۰ باند مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که جمعا ۱۰۴۹ پرونده داشتیم که ۵۵۶ نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

سردار اسحاقی با بیان اینکه در حوزه مجازی ۸۵ درصد از جرائم حوزه مجازی کشف شدند، گفت: هر روز شاهد افزایش وقوع جرائم در حوزه مجازی هستیم به طوریکه ۳۸۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات داشتیم و اغلب فریب خوردگان این حوزه جوانان بین ۲۰ تا ۳۵ سال هستند