یادداشت اختصاصی لاهیج دیلم ؛ کشاورز زاده ای که پشتکارش، تحول ایجاد کرد
یادداشت اختصاصی لاهیج دیلم ؛ کشاورز زاده ای که پشتکارش، تحول ایجاد کرد

لاهیج دیلم | سالها بود که در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، نام هیچ نماینده گیلانی مشاهده نمیشد و آخرین نماینده در حوزه کشاورزی مهندس عبدالغفار شجاع بودند. اما با همت اصلاح طلبان استان گیلان، دکتر محمد صادق حسنی جوریابی وارد مجلس شد و علاوه بر آنکه بر عکس برخی نمایندگان گیلان در مجلس که با […]

لاهیج دیلم | سالها بود که در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، نام هیچ نماینده گیلانی مشاهده نمیشد و آخرین نماینده در حوزه کشاورزی مهندس عبدالغفار شجاع بودند.
اما با همت اصلاح طلبان استان گیلان، دکتر محمد صادق حسنی جوریابی وارد مجلس شد و علاوه بر آنکه بر عکس برخی نمایندگان گیلان در مجلس که با لیست امید وارد مجلس شدند و با بی وفایی و رفتاری غیر اخلاقی در فراکسیون امید حضور نیافتند، این مرد و نماینده صادق ؛ در فراکسیون امید حضور یافت و بعد از این به عضویت کمیسیون کشاورزی در آمد و به گواه موافق و مخالف، عملکردی بسیار مناسب و درست در این جایگاه از خود نشان دادند.
آخرین عملکرد دکتر حسنی اینکه در روزی که واردات برنج آزاد شد، به تنهایی راهی تهران شد و در اقدامی جسورانه این حکم را لغو و واردات برنج را لغو نمودند که این کار بزرگترین خدمت به کشاورزان گیلان و مازندران بوده است.
اما به دلیل نبود رسانه و عدم توجه رسانه ملی و شبکه باران، این عمل بزرگ دکتر حسنی ، به خوبی به گوش مردم نرسید.
اما مردم عزیز گیلان و کشاورزان این دیار باید بدانند که دکتر حسنی بزرگترین قدم را برای آنان برداشته و اگر در ادوار بعدی مجلس چنین فردی در این جایگاه قرار گیرد، قطعآ وضعیت کشاورزان گیلان و مازندران بهتر و مناسب تر خواهد شد.
حتی دکتر حسنی در مورد کیوی کاران تالش هم قدم های مناسبی برداشتند و ای کاش رسانه صدا و تصویر گیلانی، این اقدامات را به مردم می رساند.
با قلمی پر از رنج و درد از اقدامات بسیار منطقی و مناسب دکتر محمدصادق حسنی تشکر و قدردانی میکنیم و امیدواریم حضور ایشان را در مجالس بعدی شورای اسلامی مشاهده نماییم.

محسن بیناپور
۱۳۹۸/۰۶/۲۴