امام جمعه لاهیجان: وضع بیمارستان پیروز خوب نیست/ از پروژه سنگفرش بازار گلایه دارم/ این پروژه ربطی به شهرداری ندارد/ آقای پدرام این چه وضعیتی است
امام جمعه لاهیجان: وضع بیمارستان پیروز خوب نیست/ از پروژه سنگفرش بازار گلایه دارم/ این پروژه ربطی به شهرداری ندارد/ آقای پدرام این چه وضعیتی است

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ستاد نماز جمعه لاهیجان چکیده خطبه های نماز جمعه تاریخ ۷ تیر ۹۸ لاهیجان به امامت حجت الاسلام صدیق امام جمعه شهرستان به شرح زیر است: ========================= *مومنین نسبت به یکدیگر باید برادر باشند نه رفیق،چون رابطه بین دو برادر ،ریشه ای است،دوم این که دوستی برادر متقابل […]

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ستاد نماز جمعه لاهیجان چکیده خطبه های نماز جمعه تاریخ ۷ تیر ۹۸ لاهیجان به امامت حجت الاسلام صدیق امام جمعه شهرستان به شرح زیر است:

=========================
*مومنین نسبت به یکدیگر باید برادر باشند نه رفیق،چون رابطه بین دو برادر ،ریشه ای است،دوم این که دوستی برادر متقابل است،سوم دوستی برادر فطری است و بخاطر پول نیست چهارم اینکه ریشه دو برادر یکی است .
یکی از عوامل سعادت انسان در سبک زندگی ،صله ارحام است شامل برادرانو خواهران که این خود دو نوع است نسبی و سببی.برادر و خواهر پشتیبان و عزت و عظمت نیروی هم هستند مثل امام حسین و حضرت عباس(ع)

*امریکا اخیرا تحریم هایی وضع نموده است از جمله تحریم مقام معظم رهبری . به فرموده امام سجاد (ع) خدا دشمنان ما را از احمقان قرار داده است.
به ترامپ به قول شهید بهشتی می گوییم از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

*سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری همچنین شهید بهشتی و ۷۲ یار باوفایش را گرامی می داریم و چقدر زیبا فرمود امام عزیز (ره) پس از شهادت شهید بهشتی که شهادت در مقابل مظلومیت تو ناچیز است. یک عده هم هنوز مظلومند نکند بعدا پشیمان شوید.

*آقای دادستان هرچند در سخنان قبل از خطبه از من و بعضی مسئولین تشکر نکردند ولی من از ایشان تشکر می کنم.

*مقام معظم رهبری در جمع قضات فرمودند به سخنان مردم گوش دهید لبخند بزنید تصمیم هم گرفتید قاطعانه باشد.همچنین فرمودند از تهمت ها نهراسید و نگذارید روند بررسی پرونده ها طولانی باشد.

*وضع بیمارستان پیروز خوب نیست خیلی تلاش شد اما کمبودهایی دارد.

*از بی سر و سامانی و وضعیت نابسامان پروژه سنگ فرش خیابان کاشف (بازار) گلایه دارم ،آقای پدرام این چه وضعیتی است ؟

محترمانه پیام میدهم اگر مدت زیادی طول بکشد جور دیگری رفتار می کنم. هیچ ربطی به شهرداری هم ندارد