یادداشت | جناب دکتر نیکفر ! ؛ دلخوش به این رد صلاحیّت ها نباشید | مرد میدان این رقابت تک سویه و یک قطبی ، عملکرد شماست !
یادداشت | جناب دکتر نیکفر ! ؛ دلخوش به این رد صلاحیّت ها نباشید | مرد میدان این رقابت تک سویه و یک قطبی ، عملکرد شماست !

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، متن یادداشت ارسالی یک از شهروندان لاهیجانی خطاب به نماینده مردم لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه به شرح ذیل است : جناب دکتر نیکفر ! دلخوش به این رد صلاحیت ها نباشید ‌‌‌… جناب دکتر نیکفر نماینده محترم و فعلی مردم شهرستان های لاهیجان […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، متن یادداشت ارسالی یک از شهروندان لاهیجانی خطاب به نماینده مردم لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه به شرح ذیل است :

جناب دکتر نیکفر !
دلخوش به این رد صلاحیت ها نباشید ‌‌‌…

جناب دکتر نیکفر
نماینده محترم و فعلی مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی

با سلام

پس از اعلام نتایج اولیه ی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای محترم نگهبان و رد صلاحیت شاخص ترین رقیب حضرتعالی در این دوره از انتخابات ، با توجه به شادمانی زایدالوصف همراهان و حامیان آن جناب که قطعا نشات گرفته از رضایت قلبی و درونی کاندیدای مورد حمایت ایشان می باشد لازم دانستم خدمت نماینده محترم عارض شوم اگر چه اقدام شورای محترم نگهبان نتوانسته موجبات بوجود آمدن شور انتخاباتی در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل را بوجود آورد
اما این عملکرد حضرتعالیست که در غیاب رقیب ، با شما به رقابت خواهد پرداخت .

عدم تحقق پذیری اکثر شعار های انتخاباتی ، وعده های تکراری ، انتشار پی در پی دید و بازدید های بعضا تبلیغاتی و نشست ها و مکاتبات اکثرا بی حاصل و یا کم حاصل که نتیجه ای نیز به بار نیاورده ! ، از چندین و چند مواردی است که نتوانسته افکار عمومی را برای حمایت مجدد از ذبیح نیکفر لیالستانی در انتخابات پیش رو اقناع نماید ! ‌ .

سوالی که در ذهن بسیاری از جوانان و حامیان دیروز و منتقدین امروزتان ایجاد گردیده این است : علی رغم اعتماد بی سابقه ی مردم به فردی که بمدت ۱۲ سال در کارزار انتخاباتی حاضر شده و شوق حضور در عالی ترین نهاد قانونگذاری کشور نتوانسته بود او را لحظه ای از فعالیت های انتخاباتی حتی پس از شکست های متوالی باز دارد ، چگونه با وجود بی تجربگی و ناپختگی در عرصه ی نمایندگی ، بهره گیری از خرد جمعی را بر خلاف شعار انتخاباتی همیشگی خود در طی این سال ها نادیده گرفته و اولویت را جبهه گیری علیه دولت منتخب مردم برای جلب رضایت جریان سیاسی مورد حمایت خود قرار می دهد!؟

جناب آقای دکتر نیکفر
حضرتعالی که در انتخابات پیشین با عنوان “مستقل” و در انتخابات پیش از آن با عنوان “اصولگرا ” پا به عرصه ی انتخابات نهادید و در انتخابات این دوره نیز مورد حمایت علنی همان جریان همیشگی قرار گرفتید چگونه می توانستید رقیب خود را به این و شاخه و آن شاخه پریدن متهم نمایید؟
حضرتعالی که از ابتدای ورود به مجلس شورای اسلامی بنا را بر مخالفت با دولت گذاشتید ، آیا در قبال سوگندی که در جهت پاسداری از حقوق و منافع مردمی که به شما اعتماد کردند و نیازمند تحقق مطالبات شان بودند ! احساس تکلیف و تعهد ننمودید !؟!؟

حضرتعالی که با اشراف به وظایف نمایندگی مجلس در حوزه نظارتی و قانونی به صورت دائمی و مستمر در بسیاری از عزل و نصب های مدیران دستگاه های اجرایی و دولتی دخالت نموده و در اکثر تلاش هایتان نیز جز زاویه گیری بیش از پیش دولت با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ، ربحی عاید این حوزه انتخابیه نگردید ، چگونه می توانید مسئولیت به سرانجام نرسیدن بسیاری از پروژه های تعریف شده ، نیمه کاره و معطل بودجه مانده ی این دو شهرستان را بر گردن دولتی بیندازید که در سال ۹۳ و پیش از برجام با درآمد ارزی ۵۵ میلیارد ، و در سال ۹۸( در بهترین حالت) با درآمد ارزی ۱۲ میلیاردی بودجه ی خود را می بندد و شما در کنار همان نمایندگانی قرار گرفته بودید که سند برجام را در همین مجلس دهم به آتش کشیده بودند . !

ان شاء الله به زودی و در نامه های آتی ! از عملکرد هایتان که با وجود حذف رقیب، تنها مردِ میدان این رقابت یکسویه و تک قطبی با شماست بیشتر خواهم نوشت .

والسلام

سیده فاطمه میرصفا