چند نکته پیرامون انتشار فیلم نماینده لاهیجان و سیاهکل در خلال صحبت با معاون استاندار  بعد از تجربه ی بنیاد مسکن ! آیا هدف نیکفر این بار بخشدار رودبنه است!؟
چند نکته پیرامون انتشار فیلم نماینده لاهیجان و سیاهکل در خلال صحبت با معاون استاندار  بعد از تجربه ی بنیاد مسکن ! آیا هدف نیکفر این بار بخشدار رودبنه است!؟

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، عصر دیروز کلیپی از رسانه های منتسب به نماینده لاهیجان و سیاهکل منتشر گردید که در آن ، ذبیح نیکفر لیالستانی ضمن مکالمه تلفنی با معاون عمرانی استاندار گیلان و گلایه از وضعیت بوجود آمده ی ناشی از بحران برف ، صحبت های علی اکبر اوسط مقدم را نیز بر […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، عصر دیروز کلیپی از رسانه های منتسب به نماینده لاهیجان و سیاهکل منتشر گردید که در آن ، ذبیح نیکفر لیالستانی ضمن مکالمه تلفنی با معاون عمرانی استاندار گیلان و گلایه از وضعیت بوجود آمده ی ناشی از بحران برف ، صحبت های علی اکبر اوسط مقدم را نیز بر روی پخش می گذارد .

اما چند نکته ای گه ذهن هر بیننده ای را پس از مشاهده ی این کلیپ تبلیغاتی به تامل وا می دارد :

۱- هدف نیکفر از انتشار این کلیپ با توجه به اندک زمان باقی مانده تا انتخابات دوم اسفند ماه چیست!؟

۲- صرف نظر از اینکه انتشار صوت یا تصویر هر فردی بدون رضایت وی در فضای مجازی می تواند جرم تلقی گردد ! و اگر چه قانونا اقدامی نیز از سوی مسئولان دولتی  صورت نخواهد پذیرفت  اما چرا داعیه دار  اخلاق مداری در انتخابات های مجلس شورای اسلامی حوزه لاهیجان و سیاهکل ! به این موضوعات پایبندی نشان نمی دهد !؟

۳- با توجه به سابقه ای که شهروندان لاهیجانی در سال ۹۶ از نماینده ی شان به یاد دارند ، تجربه ی انتشار کلیپ تبلیغاتی از حضور نماینده لاهیجان و سیاهکل در محل اداره ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان بیانگر آن است که نیکفر قطعا با هدف خاصی اقدام به چنین عمل نامتعارفی نموده است .

۴- علی رغم اینکه نیکفر بعنوان نماینده ی شهرستان های لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه انتخاب گردیده  در این کلیپ منتشر شده صرفا با تمرکز بر روی بخش رودبنه ، از مشکلات پیش آمده در این بخش اظهار نارضایتی می کند .

(صرفا جهت یادآوری )ماجرای بنیاد مسکن چیست!؟

رییس سابق بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان که از مدیران غیر همسو با نیکفر در جریانات انتخابات مجلس دهم بوده ، پس از پیروزی ذبیح نیکفر در انتخابات به کرّار مورد انتقاد نماینده ی مجلس قرار می گیرد اما تلاش های وی برای برکناری رییس سابق بنیاد مسکن تا دو سال پس از انتخابات نیز بی نتیجه می ماند .
اما سرانجام در مهر ماه سال ۱۳۹۶ ، و در زمانیکه رییس بنیاد در جلسه ی فرمانداری لاهیجان حاضر بوده ، ذبیح نیکفر با حضور در اداره ی محل خدمت وی   در حالیکه فیلمبردار در حال تهیه ی کلیپی از او بود طی تماسی با مدیر کل بنیاد مسکن انقلابی اسلامی گیلان علاوه بر اظهار گلایه از عدم رسیدگی به مراجعات مردمی در این اداره ی شهرستانی ، خواستار رسیدگی فوری مدیر کل به این موضوع می شود .

نیکفر که از طریق مشاورانش دریافته بود تغییر مهدوی صرفا با ایجاد جو روانی در فضای مجازی ممکن خواهد بود با انتشار کلیپ تبلیغاتی خود و فشار افکار عمومی به فرماندار و مدیران استانی در نهایت به مقصودش رسید .

این در حالیست که گفته می شد حضور نیکفر در این اداره ، همزمان با گذشت ساعتی  پس از تماس تلفنی یکی از بستگان نسبی او و دریافت خبری از رای منفی یک کمیسیون برای تغییر کاربری یکی از زمین های واقع در لیالستان بود .

این که آیا می توان همزمانی این دو واقعه را به یکدیگر نسبت داد سوالی است که باید از شخص نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل پرسیده شود !

نکته ی جالب تر اینکه با پیگیری های خبرنگار گیل و دیلم ، پس از گذشت ۲ سال از آن ماجرا ،  رییس برکنار شده بنیاد مسکن لاهیجان (با فشار های این نماینده مجلس)  در حال حاضر در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور حضور دارد !

و اما با کنار هم نهادن این دو کلیپ تبلیغاتی از دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با وجود رفتار مشابهی که از وی در سال ۹۶ و ماجرای بنیاد مسکن شاهد بوده ایم  به وضوح می توان علت این اقدام وی را شناسایی نمود .

گفتنی است نارضایتی های عمومی در بخش رودبنه از عملکرد این نماینده مجلس با توجه به جدایی بسیاری از لیدر های تاثیر گذار انتخاباتی در این بخش مهم از وی ، افشاگری شهردار رودبنه از اخذ اعتبار فقط ۴۰ یا ۵۰ میلیونی در طول ۴ سال دوران نمایندگی نیکفر برای شهرداری رودبنه و مخالفت و نارضایتی نیکفر از بدو ورود بخشدار رودبنه بعنوان یکی از تاثیر گذارترین نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت و محبوب در بخش اجرایی بدنه ی دولت تدبیر و امید ، شاید این نماینده مجلس را به این فکر وا داشته تا با هدف قرار دادن بخش رودبنه و بیان و انعکاس مشکلات آن ، علاوه بر بازگرداندن اعتبار انتخاباتی خود در این بخش ، شاید بتواند در یک هفته ی باقی مانده تا انتخابات مجلس ، تجربه ی تغییر رییس بنیاد مسکن لاهیجان را در بخشداری رودبنه تکرار نماید .