سهولت تردد در جاده های گیلان
سهولت تردد در جاده های گیلان

جانشین پلیس راه گیلان از سهولت تردد در جاده‌های استان خبر داد و گفت: تردد در محور‌های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری […]

جانشین پلیس راه گیلان از سهولت تردد در جاده‌های استان خبر داد و گفت: تردد در محور‌های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

او به بارش برف و برودت هوا در محور‌های کوهستانی استان اشاره کرد و افزود: رانندگان از سفر‌های غیر ضروری در این محور‌ها خود داری کنند و یا چنانچه قصد سفر و تردد به جاده‌های کوهستانی استان را دارند حتما به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

جانشین پلیس راه استان گیلان با هشدار به رانندگان نسبت به لغزنده بودن معابر استان گفت: هم اکنون در محورهای کوهستانی جیرنده، دیلمان، اسب بونی به سمت خلخال، محور آستارا- اردبیل محدوده ۵کیلومتری تونل ونه بین شاهد بارش برف هستیم و رانندگان باید برای جلوگیری از هرگونه حوادث بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کنند.

 سرهنگ صفاری از وقوع ۴ تصادف مجرح به جرح در جاده‌های استان خبر داد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ۴ تصادف مجرح به جرح در راه‌های استان ۴ نفر مصدوم و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

او گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

جانشین پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند