افزایش دو برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در سال ۹۸
افزایش دو برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در سال ۹۸

میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان گیلان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ دو برابر شد. به گزارش لاهیج دیلم ، ارسلان زارع، استاندار گیلان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبرگفت: با این افزایش، میزان سرمایه‌گذاری صنعتی  از ۸۰۰ میلیارد تومان در سال  ۹۷  به یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ […]

میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان گیلان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ دو برابر شد.

به گزارش لاهیج دیلم ، ارسلان زارع، استاندار گیلان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبرگفت: با این افزایش، میزان سرمایه‌گذاری صنعتی  از ۸۰۰ میلیارد تومان در سال  ۹۷  به یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسید.

او افزود: نگاه دولت و مدیران ارشد و نیز تلاش همگان بر توجه به حمایت از فعالان اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان است.

استاندار گیلان گفت: همچنین گیلان به لحاظ تعداد تسهیلات پرداختی در سال ۹۸  که به سال رونق تولید نام گرفته بود از میان ۳۱ استان کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

زارع افزود: یک هزار و ۵۸۷ واحد تولیدی در سال ۹۸ به میزان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات بهره‌مند شدند.

او گفت: در این دولت سعی شده تا با ایجاد شفافیت، تسهیلات و آسان کردن ضوابط و مقررات حمایت‌های اقتصادی و مادی، شرایط لازم برای رونق و جهش تولید برای تولید کنندگان داخلی فراهم شود.

استاندار گیلان افزود: با حمایت‌های دولت پارسال بیش از ۷۰ درصد از طرح‌های تولیدی نیمه تمام پایان یافت و  ۱۹۶ واحد تولیدی شناسایی شد و به چرخه تولید کشور بازگشت